Oleme avatud E-R 10-18 L,P suletud

Müügitingimused

ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad tingimused kehtivad HT Motors Baltic OÜ veebipoe www.soojuskiirgur.ee klientide (edaspidi ''Klient'') ja HT Motors Baltic OÜ (edaspidi ''Müüja'') vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.soojuskiirgur.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

LEPINGU JÕUSTUMINE

Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud HT Motors Baltic OÜ arveldusarvele. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Kliendile eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud tellimistingimustega.

HINNAD

www.soojuskiirgur.ee e-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

KAUBA EEST TASUMISE KORD JA TÄHTAJAD 

Ostja võib tasuda kauba eest Eurodes ühel järgnevalt nimetatud viisil:

  • 1.1 Elektrooniline pangandus – see on kauba eest tasumine kliendi poolt kasutatava elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui kauba eest tasutakse sellisel viisil, genereeritakse elektroonilise panganduse süsteemis kauba eest tasumine vastavalt kliendi tellimusel. Klient kannab raha üle tema poolt valitud panga arveldusarvele. Vastutus andmete turvalisuse eest lasub sellisel juhul pangal, kuna kõik rahalised operatsioonid toimuvad panga elektroonilise panganduse süsteemis. www.soojuskiirgur.ee e-poes on võimalik maksta Swedbanki, SEB, LHV, Luminor ja Coop panga pangalingi kaudu ning Visa Mastercard krediitkaardiga.
  • 1.2 Pangaülekandega – see on kauba eest tasumine, kui klient kannab raha üle oma arveldusarvelt Müüja arveldusarvele vastavalt esitatud Tellimuse arvele.

KUIDAS TELLIDA

Valige tootekataloogist või otsingu abil vajalik toode ning sobivuse korral lisage soovitud toode ostukorvi.

Ostukorvis näete oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus, täitke nõutud väljad oma andmetega ning vajutage nupukesele ''telli''. 

  • Teile saadetakse e-mailiga tellimuse kinnitus. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse.
  • Maksa pangas: Klikkige Maksekeskuse ikoonil ja valige sobiv pank ja sooritage makse - vajutage kindlasti nupukest ''tagasi kaupmehe juurde''

NB! Müüja asub tellimust täitma pärast makse laekumist HT Motors Baltic OÜ arveldusarvele.

KAUBA KOHALETOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD

Kõik tellimused, kui kaup on laos olemas, täidetakse pärast makse laekumist, paari tööpäeva või hiljemalt nädala jooksul. Kui tellitud toote tarneaeg kujuneb mingil põhjusel oluliselt pikemaks, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha. Üldjuhul on tellitava kauba tarneaeg kuni 14 päeva. 
Tooted koos eesti keelse kasutusjuhendi ja muude juurdekuuluvate dokumentidega toimetab HT Motors Baltic OÜ poolt valitud kullerfirma kohale eelnevalt kokkulepitud tähtaja jooksul.
NB! Kauba kohale toimetamise info kehtib tellimustele Eesti Vabariigi piires.

KAUPADE TAGASTAMINE

www.soojuskiirgur.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Teile alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus.
Tagastamisõigus on loodud garanteerimaks seda, et saadetud kaup vastaks tellitule.

  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Pakend võib olla avatud kahjustamata (kui see on võimalik), kui ei ole, siis võimalikult vähe pakendit kahjustades.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada meile avaldus e-posti aadressil info@soojuskiirgur.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest, kus tuleb märkida tellimuse number ja kuupäev.
  • Kauba tagastamine toimub kliendi kulul.
  • Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse esitamisest.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, s.h tarnspordikulu.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Kaupadele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt Eesi Vabariigi seadustele koos tellimuskinnituse (saadetakse automaatselt Teie e-mailile) ja makset tõendava dokumendiga. Pretensiooni saab esitada kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest. 
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kaebuste ning pretensioonide korral palume saata vastavasisuline e-mail. Kaebused vaadatakse läbi esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

Müüja ei vastuta:

  • Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
  • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
  • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

MÜÜJA ÕIGUSED

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Ostjale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist. 
Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 51 999 304 või e-maili aadressil info@soojuskiirgur.ee
Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VÄÄRAMATU JÕUD

HT Motors Baltic OÜ ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida HT Motors Baltic OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

MUUD TINGIMUSED

HT Motors Baltic OÜ kasutab Kliendi poolt antud isikuandmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. HT Motors Baltic OÜ ei avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a. koostööpartneritele tellimuse kohale-toimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

Edasi